glowna O klubie
Relacje Najblizsze plany
Kurs OT Forum
Kaszubska Włóczęga Sukkub
Puchar GDAKKA Sniegolazy
Dolacz do nas Szlak Zrodla Marii
Lista Klubowa Panel Uzytkownika
Odznaki PTTK Zasoby

Logo AKK GDAKK

SSPG

PTTK


tuttu

Coltex Dakar

Roberts


Kurs fotografii


Eko-Kapio


Radio Sar

Pomoc
Umieszczanie nowych punktów na GDAKK'owym Mapowniku
1.Wchodzimy na stronę z mapami google : http://maps.google.pl/
2.Klikamy Zaloguj
3.Wpisujemy E-mail:Jeżeli jesteś członkiem Klubu to napisz do administratora, aby uzyskać login i hasło
4.Wpisujemy Hasło:Jeżeli jesteś członkiem Klubu to napisz do administratora, aby uzyskać login i hasło
5.Klikamy Zaloguj się
6.W wyszukiwarce wpisujemy miejscowość, którą chcemy dodać np. Zawory
7.Klikamy Moje mapy w lewym panelu
8.Wybieramy mapę, do której chcemy dodać miejscowość np. Wyprawy 2009
9.Na mapie klikamy lewy przycisk myszy na miejscowości, która wcześniej wybraliśmy
10.Z menu, które wyskoczyło wybieramy Powiększ tutaj
11.Z lewego panelu map wybieramy Edytuj
12.Na mapie u góry pojawia nam się dodatkowe menu. Wybieramy z niego taką kroplę wody, czyli Dodaj oznaczenie miejsca.
13.Ustawiamy znacznik w miejscu, który chcemy oznaczyć
14.Dodajemy Tytuł oraz Opis (koło tytułu jest kropla wody - klikając w nią możemy zmienić jej kolor i kształt)
15.Dajemy Ok
Dodawanie zdjęć do relacji
1.Zaczynamy od Zdjęcia 1
2.Klikamy przycisk "Przeglądaj" i wybieramy zdjęcie (rozmiar 800x600 !!!)
3.Klikamy przycisk "OK"
4.Wpisujemy podpis do zdjęcia
5.Klikamy przycisk "Zmień"
6.Przechodzimy do Zdjęcia 2
Rejstrowanie na stronie i obsługa panelu użytkownika
Aby korzystać ze wszystkich "dóbr" naszej stronki, musisz się zarejstrować :)
1. Jak odpalić formularz rejestracyjny?
Na głównej stronie znajdziesz link do zarejstrowania się, tak samo przy każdym okienku logowania znajduje się link do formularza.
2. Jak wypełnić formularz?
Formularz wypełniamy zgodnie z przykładem po prawej stronie formatki. Należy pamiętać by imię było w normalnej formie, proszę nie używać zdrobnień!
3. Logowanie
Nie nalezy to do najtrudniejszych rzeczy, chyba nie muszę opisywać. :P
4. Zmiana danych użytkownika i w liście klubowej
Wszystkie dane zapisane są w bazie danych.
Dzięki formularzowi w panelu użytkownika możesz zmieniać na stronie wszystkie swoje dane.
Formularz górny to dane użytkownika, formularz dodawania avatarów (aby zmienić avatar wystarczy go nadpisać), dolny formularz odpowiada za dane w liście klubowej.
5. Dodawanie zapowiedzi i relacji
Aby przejść do dodania zapowiedzi i relacji z imprezy, należy się zalogować do dodawania zapowiedzi/relacji. Formularz logowania znajduje się w dolnej części panelu użytkownika (po zalogowaniu użytkownika), wpisuje się swój login użytkownika i hasło, które otrzymujemy od administratora lub członka zarządu od spraw organizacyjnych. Opis samego dodawania zapowiedzi wyjazdu i rajdu po powyższym zalogowaniu :)
Formatowanie tekstów na stronie
Na stronie wykorzystywane znaczniki formatowania tekstu pochodzą czysto z html'a.
Znacznik tekstu formatowanego musi być na początku i na końcu takiego tekstu. Przykłady poniżej.
Opis wszystkich dostępnych:
- <b>pogrubienie</b> efekt -> pogrubienie
- <i>kursywa</i> efekt -> kursywa
- <u>podkreślenie</u> efekt -> podkreślenie
- <center>wyśrodkowanie</center> efekt ->
wyśrodkowanie
- znaczniki html pozwalają na formatowanie tekstu względem tabeli - krótki opis działania tego (kurs html - tabele):
   + <table></table> - ogólne opis tabeli
   + <tr></tr> - wiersz tabeli
   + <td></td> - komórka tabeli
- odnosniki do innych stron (kurs html - odsyłacze):
<a href="http://www.akk.pg.gda.pl/">strona</a> efekt -> strona
Kontakt
Jeśli masz jakieś pytania, nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie w instrukcjach powyżej, to pisz do administratora strony: bartlomiej.pisz@gmail.com